Annan sinulle kysymykset ja sinä käyt osoitteessa www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli kyselemässä kysymyksiin vastaukset ja kirjoitat ne sitten tänne. Huom ! Saat muotoilla kysymykset haluamaasi kieleen, tyyliin tai murteeseen tai vaihtaa sanajärjestystä, mutta kysymyksissä pitää olla sama juoni.


(Suluissa omia kommentteja.)


1. Mikä on nimeni?

-  Maaria (no, toinen nimi on vähän sinne päin)


2. Missä asun?

-  Santahaminan sotilaskodissa. (hih)


3. Mikä olen?

- Sisimmässäsi olet vihainen feministi. (hui, tuota en ole itse huomannutkaan)


4. Millainen olen?

- Mulla on sellainen olo, että sun kanssa tää juttu ei oikein toimi. (voi olla...)

 

5. Kuka olen?

Olet mitä olet, mutta mieti millaiseksi haluat tulla. (aika fiksusti sanottu!)


6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni?

Lapsirakkaus (kyllähän mä lapsista tykkään)

7. Mikä on ollut turhinta elämässäni?

Itsenäisyys (ai turhintako?)


8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia?

- Rakkaus on arvokkainta mitä on. Ja läheisyys. (totta)

9. Miltä näytän?

Oluelta (en kai?)


10. Miltä tunnun?

Vuoristoilmalta (eli kai aika kevyeltä?)


11. Miltä maistun?

- Hedelmäkarkeilta, jos annat asioiden jatkua näin. (ei paha, hedelmäkarkit on hyviä)


12. Miltä tuoksun?

Huulipunalta (hih...)


13. Missä minun kuuluisi olla?

- Nukkumassa (totta, heti tämän jälkeen)


14. Mikä minun kuuluisi olla?

Mummun vanha pölynimuri (en mä halua olla pölynimuri... =D)

 

15. Mistä minut löytää?

Kotoa, kunhan maltat silti hillitä itsesi tämän kuultuasi. (totta, kotona olen)


16. Minkä ikäinen olen?

- Kaksi kuukautta vanha (juu, ihan baby vielä...)


17. Mikä on sukupuoleni?

Kyllä se viimeistään hääyönä kuule selviää. (eli pitänee vielä odotella?!?)

 

18. Monta henkeä tähän pitää haastaa?

-      Eilen viisi, tänään kuusi, huomenna ehkä kolme (eli taidan miettiä asiaa huomiseen =D)

Anulta tämän mukaani otin...