...mutta kun ei nyt oikein järki luista. Pää on ollut kipeä koko illan, just otin yhden särkytabletin jos sais edes nukuttua kunnolla. Huomenna pitäis jo aamupäivästä mennä äidin serkun 50v-synttäreille... Korttia tuossa väkersin, mietin just kaipaako se vielä jotain...? No, ehkä se on hyvä ihan noin.
884091.jpg
Kuva ei ole ihan tarkin mahdollinen, mutta tuo on nyt ensimmäinen 3D-kortti mitä olen tehnyt. Ei nyt ehkä ole ihan perinteisin 50v-kortti, mutta eiköhän tuo sovi päivänsankarille kuitenkin...

Mitäs muuta? Ihan kotosalla olen nyt loppuviikosta ollut. Sukkaa olen neulonut, sukkasatoa ajatellen, ja ensimmäinen on noin puolessa välissä. En ole ennen noin ohuilla puikoilla (2,5) sukkia neulonutkaan... Pari postcrossing-korttiakin on taas lähdössä matkaan, Kanadaan ja Saksaan tällä kertaa.
884098.jpg
Pari on tullut tännekin päin, Hollannista ja Japanista.
884099.jpg
Vähän olen siivoillut, ja tietysti höpötellyt kultsin kanssa mesen kautta... Seuraavan kerran taidetaan nähdä ensi kuun alussa (niin kauan vielä!). Mulla olis ollut vapaa viikonloppu parin viikon päästä, mutta hän on keikalla silloin... No, jos saan jostain auton lainaan, niin pitää piipahtaa siellä jossain välissä edes pikaisesti.

Alkuviikosta olin maanantaina kotona käymässä, siis äidin ja siskon ja veljen luona.Äiti leikkasi vähän mun hiuksia, ihan vaan latvoja tasoitteli, ja laitoin siihen uutta väriä. Ei nyt ihan tullut sitä mitä piti... Väri oli vaaleanruskea ja raitoina kultamahonki, mutta tästä tuli kyllä ihan suklaanruskea! Äiti laittoi ne raidat, mutta ei nekään kauheasti tuolta erotu. Kyllä mä lopputuloksesta kuitenkin tykkään, vaikka toivoinkin vaaleampaa...

Tiistaina oli ravit, sain olla taas opettamassa uutta työntekijää, ja keskiviikkona käytiin äidin kanssa Kontissa. Ei sieltä juuri mitään löytynyt, koko paikka on mennyt vähän kummalliseksi nykyään. Tavaraa on tosi vähän ja hinnat aika hurjat aikaisempaan verrattuna. Ei sieltä enää voi tehdä halpoja löytöjä... No, yhden virkatun kaulahuivin löysin, mutta siihenpä se jäikin. Illalla alkoikin sitten se tanssikurssi...

Että sellaista tällä viikolla. Nyt pitänee lähteä nukkumaan, että jaksaa huomenna sinne synttäreille. Ja sunnuntaina pitäis mennä taas Joensuuhun raveihin... Hyvää yötä!
a594.gif