...tuli jo viime torstaina, mutta valitettavasti en ole ehtinyt blogaamaan sitä vielä. Nytkin kuva jää puuttumaan, kun kameran piuha on kadoksissa. =( Mutta lisäilen kuvan sitten, kun piuha löytyy...

Mutta siihen pakettiin... Se oli taas kerran ihana! Eteisen lattialla odotteli töistä tullessa kortti, että "Minulle on saapunut isokokoinen kirje" ja sitten kun sain kuoren käsiini niin se oli tosiaan iso! =) Kotona kun sitten kuoren avasin, niin sieltähän löytyi vaikka mitä: toffeeta, kynttilöitä, tarroja, eko pussinsulkija/tuubinpuristaja, Sandra-neulelehti, vyyhti keltaista Pirtin villalankaa, kolme kerää vaaleanpunaista Rowanin Purelife Revive- silkki-puuvilla-viskoosilankaa sekä ihana virkattu pitsiliina. Niin, ja kiiretyökalenteri-kortti sekä ilmainen halauslippu. =) Olikohan siinä kaikki? Mutta siis aivan mahtava paketti taas kerran! Kiitos Pami. =) Muitakin lankoja olis esiteltävänä, mutta ilman kuvia se olis vähän tylsää, joten jätän toiseen kertaan...


Tässäpä tämä kuva vihdoin ja viimein. =)

Minulla on tässä tosiaan ollut kiirettä... Perjantaina olin noin 14,5 tuntia töissä, ensin aamukuudesta päätyössä kahvilassa ja sitten illan raveissa. Ravit jatkui vielä lauantaina, ja sieltä kun pääsi pois kuuden aikoihin, niin loppuilta menikin melkein nukkuessa. Sunnuntaina oli sitten vähän flunssa: ihan kamala nuha ja vähän lämpoä (36,9). Onneksi ei pahempaa kuumetta tullut, kun ei oikein voi jäädä töistäkään pois... Mä olen yksin siellä tämän viikon, kun se vauvaa odottava työkaveri määrättiin sairauslomalle. Tai no, on mulla huomenna vielä harjoittelija kaverina, mutta pakko on itsekin olla paikalla. Loppuviikko sitten yksin. Ensi viikosta alkaiskin "kesäloma"... Ensimmäinen viikko menee kyllä leipoessa siskon ylioppilasjuhliin. =)

Muoks. Niin, ja minä lähettelin paketteja Sinikalle. =)