Vaikka eipä minulle mitään erikoista kuulu. Hymy Päivät on mennyt päänsääntöisesti kotona touhuamalla, kun rahat on olleet aika vähissa... Torstaina käytiin siskon kanssa Hyvissä Kuvissa katsomassa Vicky Christina Barcelona. Se oli ihan mielenkiintoinen elokuva, ei ehkä ihan mitä olin kuvitellut, mutta tykkäsin kyllä. Huomenna oliskin taas ravit. Illalla! Ei kiva... Jotenkin outo idea nämä viikonlopun iltaravit muutenkin. Ei ole kukaan työntekijöistä ollut kauhean innostunut niistä, mutta minkäs teet kun toiset päättää aikatauluista...

Eilen illalla istuttelin siemeniä kesää varten. Valkoista kelloköynnöstä, keijunmekkoa, muutamia auringonkukkia (sellaisia matalia), unikoita (California Poppy), vähän samettikukkaa ja muutama orvokin siemenkin oli. Niin ja sileälehtistä persiljaa ihan ruukkuun keittiöön. Jotain yrttien ja kuukausimansikan siemeniä olis vielä kylvettäväksi, mutta ensin pitää saada lisää multaa. Pitää huomenna ottaa kuvat noista minun kylvöksistä, nyt on jo liian hämärää...

1238750891_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Edit. 3.4. Tässäpä nämä minun istutukset toistaiseksi. Ainakin unikot, auringonkukat ja samettikukat ovat itäneet, joten kyllä mä jotain taidan saada parvekkeelle ensi kesänä... Hymy

Painostakin vois jotain kertoa... Mä olen nyt muutaman päivän syönyt vanhojen Painonvartijoiden ohjeiden mukaan. Katsotaan nyt onko siitä mitään hyötyä... Toivottavasti! On tuo paino muutenkin vähän tullut jo alaspäin huippulukemista, mutta ei vielä voi juuri kehuskella. Yllättävän helppoa on ollut noita ohjeita ainakin toistaiseksi noudattaa, jospa se jatkuiskin... Hymy Mä kovasti taas odotan, että nuo kauheat jäätiköt häviäis tuolta kaduilta ja pääsis taas pyöräilemään. Tällä hetkellä ei oikein tee mieli edes kävelemään, kun on niin liukasta. Vaikka kelit onkin olleet aivan uskomattoman ihania. Ja rullaluistimetkin (sauvoineen) tuli esille tuolta kaapista, jospa niitäkin tulis ensi kesänä käytettyä...