Tähänkin Sinikka minut joskus haastoi, mutta on sitten jäänyt tekemättä... No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö? Silmänisku

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

1. Olen aikoinaan oppinut lukemaan Aku Ankkojen avulla (enkä varmaan ole ainoa) jo ennen kouluun menoa.

2. En ole koskaan käynyt kampaajalla.

3. Kuuntelen paljon radiota ja tykkään laulaa siinä mukana (ainakin yksikseni).

4. Mä olen syntynyt illalla klo 22.19.

5. Mulla on tapana säilyttää ihan liikaa tavaroita! Pitäis oppia heittämään ylimääräiset pois...

6. Mä en kauheasti tykkää siivoamisesta ja sen välillä kyllä huomaa! Mutta sitten jos on vieraita tulossa niin sitten mä saan aika nopeastikin paikat taas järjestykseen.

En nyt tähänkään haasta ketään nimeltä, mutta sinä lukija, jos et ole vielä tätä tehnyt niin sinut on haastettu! Silmänisku