...ja tuloksena -700g! Jee!!! Eihän tuo nyt kovin suurelta ehkä kuulosta, mutta ainakin suunta on taas oikea. Mä tykkään tuosta kiloklubista. Siellä on minusta helppo seurata sitä, että tulee varmasti syötyä tarpeeksi kuituja ja proteiineja ja ettei herkkuja tai rasvoja tule liikaa. Vähän totuttelemista siinä oli (on toki edelleenkin), ja ruokien etsiminen vaatii välillä vähän salapoliisityötä, mutta kyllä mä aika hyvin olen mielestäni selvinnyt.

Yllättävän paljon pitää kuitenkin syödä, että suositukset täyttyy. Ja vaikka pari päivää meni niin, etten merkannut mitään ylös, kun olin äidin luona, niin silti tulosta syntyi. Ei minun ruokatavat tuon myötä kauheasti ole muuttuneet. Veden juomiseen on taas tullut kiinnitettyä enemmän huomiota, mutta ehkä suurin muutos on ollut se miten paljon saa ja pitää syödä. Välillä illalla pitää miettiä mitä vielä söisi, että tulee kalorit täyteen... Tästä on hyvä jatkaa! Tsemppiä vaan kaikille!!! =)