Päivät on taas menneet tosi nopeasti, vaikkei mitään kummempaa olekaan tapahtunut. Tai no, olen mä ihan innoissani, kun viikolla tuli kutsu häihin! =) Vanha lapsuuden leikkikaveri menee marraskuussa naimisiin. Mä olen täällä jo kovasti suunnitellut lahjaa ja vaatteita ja... Kortti pitää tietysti tehdä itse, ja lahjaankin varmaan jotain. En kerro vielä mitä aion antaa, vaikka aika hyvin sen jo tiedänkin, koska eihän sitä koskaan tiedä, jos morsian vaikka eksyy tänne... ;o) Vaatteitakin olen suunnitellut sen verran, että hameen voisin tehdä itse, ja puseron ehkä yritän löytää valmiina. Tai saa nyt nähdä. Ideoita on päässä ja jotain piirroksia paperillakin, sitten kun vielä löytäisi jostain sopivia kaavoja...

Voi että, siitä on kyllä TOSI kauan kun viimeksi olen ollut häissä, ja nekin oli jotkut sukulaisen häät. Mun kaverit ei näköjään ole oikein olleet avioituvaa sorttia, hih... On kyllä mukavaa suunnitella kaikenlaista. Ja voi olla, että kultsikin lähtee mukaan, ei hän ainakaan suoralta kädeltä ajatusta tyrmännyt. Valitettavasti se vaan alkaa olla jo pikkujouluaikaa, joten voi olla, että hän joutuu keikalle... Toivottavasti ei.

Vähän nuo häät laittoi minun suunnitelmat uusiksi, kun olin ajatellut synttäreille kutsua vanhoja kavereita vähän silleen jälleennäkemisen merkeissä just samana viikonloppuna, mutta eipä tuo haittaa kun en ollut siitä vielä kenellekään ehtinyt edes puhua. Vaihdetaan se vaikka pikkujouluiksi tai uudenvuodenbileiksi tai jotain... =)