...että piti näitä painotietoja tännekin kirjoitella. Koko päivän olen koneella istunut kehittämistehtävää tekemässä, ja nyt se on palautettu! Toivottavasti on opettajienkin mielestä ihan ok... Mutta siis, vaaka näytti aamulla 81,5 kg, eli ei muutosta viime viikkoon.
1382930.jpg

1382932.jpg
Nyt on tarkoituksena olla tiukkana ja yrittää ensi viikkoon saada jo vähän miinustakin. Tosin pääsiäiseksi on kyllä tehtävä rahkapiirakkaa, mutta... ;o)

Vähän lisää tsemppiä tähän touhuun sain yksistä farkuistani, jotka toin äidin luota. En tiedä mitä kokoa ne on (ei näy enää lapusta), mutta ne on reippaasti kapeammat vyötäröltä kuin vasta ostamani 42:n housut. Olisko tuumakoko jotain 30...? Mä olin ihan varma, että ei me mun jalkaan vielä mene, mutta kokeilin kuitenkin. Ja yllätys, yllätys, mä sain ne jalkaan ja jopa kiinnikin! =D No, eihän niitä käyttää vielä voi, ovat ihan älyttömän tiukat, mutta menivät kuitenkin. WAU!!! Jospa nuo kesään mennessä saisi ihan käyttöhousuiksikin, vaikka tuskin kesällä kauheasti tulee mustia farkkuja käytettyä... =)