Minulla ei ole ollut tapana tehdä mitään kummempia uuden vuoden lupauksia, mutta tänä vuonna päätin luvata itselleni muutaman asian... Ensinnäkin lupaan, etten osta yhtäkään suihkugeeliä tai voidepurkkia ennen kuin kaikki entiset on käytetty! Kylppäriä siivotessa hyllystä löytyi ainakin seitsemän(!) täysin avaamatonta pulloa/purkkia suihkugeeliä tai kylpyvaahtoa tai jotain vastaavaa, ja muutama aloitettu... Ja makkarissa on erilaisia voidepurtiloita ainakin yhtä monta. On kiinteyttävää ja hoikentavaa ja ravitsevaa ja kosteuttavaa ja tuoksuvaa ja tuoksutonta ja... Kyllä jos nuo kaikki tekee sen minkä lupaa niin minähän olen niiden jäljiltä aivan upeassa kunnossa! ;o) Ja jos siellä on sellaisia joita en itse voi syystä tai toisesta käyttää, ne menee roskiin tai annan pois tai jotain, mutta vuoden päästä ne ei täällä enää pyöri!

Toisekseen lupaan käyttää tuota stepperiä huomattavasti ahkerammin kuin tähän asti! Tarkoitus oli sillä päivittäin askeltaa ainakin jonkin verran, mutta aika rauhassa se on saanut tuolla seisoskella... Jos nyt aluksi yrittäis vaikka joka toinen päivä sillä jonkinlaisen sarjan tallustella, niin sekin olis enemmän kuin tähän mennessä. Enhän mä sitä nurkkaan pölyyntymään tilannut...

Lisäksi mä lupaan itselleni yrittää saada jotain selvyyttä tähän elämääni. Mä en halua enää vaan katsoa ja odotella mitä tapahtuu... Tällä menolla mä huomaan viiden tai kymmenen vuoden päästä, että kaikki on edelleen ihan samalla lailla, mikään ei ole muuttunut. Mä en kuitenkaan ole vielä valmis hautaamaan kaikkia haaveitani...

Sitten on tietysti "se perinteinen" laihduttaminen, mutta sehän on jo ihan hyvällä mallilla joulusta huolimatta, joten siihen ei varmaan tartte sen kummemmin enää puuttua. =) Kesällä mennessä mä aion olla suurin piirtein tavoitteessani, eli alle 70 kg:n. Siihen on matkaa vielä 10 kiloa ja aikaa about  puoli vuotta, joten ihan realistinen pitäisi tuon tavoitteen olla. Katsotaan sitten kuinka pimun käy... Muidenkin lupausten suhteen.