Välillä ehtii omallekin koneelle. =) Olen mä koulussa käynyt muiden sivuja kurkkimassa, mutta ei siellä tästä kirjoittamisesta tule oikein mitään... Loma loppuikin sitten eilen oikein rytinällä (noin kuvaannollisesti, onneks ei konkreettisesti ole mitään rytissyt). ;o) Ensin oli koulua kahdeksasta kolmeen (no, puolen jälkeen lopeteltiin), ja puoli viideltä piti olla jo raviradalla. Mun työnkuva vähän muuttui nyt vuoden alusta ja minun pitää olla paikalla ennen muita laittamassa kaikki valmiiksi.

Onneksi oli aika rauhalliset ravit, ehti opetella uusia tehtäviä kaikessa rauhassa. Siivoilinkin siellä vähän, heitin roskiin mm. Veikkauksen vedonlyöntiohjeita vuodelta 2002! Jotenkin tuntui, ettei niitä kukaan enää tartte... =D Tai tyhjiä aerosolipulloja... Pullonavaajiakin löysin yhden laatikollisen, mutta ne jätin talteen. Mistähän ne on tuonne tullut...? Kyniä löytyi, ihan uusia, yksi laatikko ja Veikkauksen uuden päätteen käyttöohjeet! Niistä olis voinut edellisellä kerralla olla hyötyä. Eli kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta, hih... Joskus vois oikeastaan ottaa pesuainettakin mukaan ja vähän pyyhkiä niitä pöytiä. Liekö noita ikinä kukaan pessyt...? Ravit menikin muuten ihan mukavasti, mutta venyivät vähän pitkän puoleisiksi, puoli yhdentoista aikoihin päästiin lähtemään pois...

Tänä aamuna kellon soidessa 6.30 oli sellainen olo, että olis vähän pidempäänkin voinut nukkua... Mutta ihan hyvin sain itseni kaikesta huolimatta liikkeelle, ja koulupäivä meni ihan mukavasti. Nyt pitäis rueta ihan tosissaan etsimään työharjoittelupaikkaa ja miettimään kehittämistehtävää... Koulusta menin äidin luo (lyhyempi matka kuin kotiin), kun seitsämältä piti olla kansalaisopistolla tanssitunnilla. Mukavaa oli taas muistella mitä on opeteltu pitkin syksyä, saa nähdä onko huomenna vatsalihakset kipeenä...? =)

Juu, eli sellaiset on olleet viimeiset pari päivää. Ruokapäiväkirjan kirjoittamista ei ole ehtinyt edes miettiä, mutta toisaalta eipä tässä ole ollut aikaa mihinkään kummempiin herkutteluihin tai mässäilyihinkään... Ai niin, sellainen pieni korjaus tuonne aikaisempaan kirjoitukseen (), että tarkoitin, että tiedän olevani "merkittävästi lihava" noin tilastollisesti, en minä sellaiseksi itseäni tunne. Ylipainoinen olen kyllä, mutta eihän tuon painon tarvitse tippua kuin 100g niin olen enää "lievästi lihava". Pienestä se voi olla kiinni. ;o) Nyt mä lähden nukkumaan, hyvät yöt!
a594.gif