En tiedä onko vika minussa vai vaakassa vai missä, mutta vaakan mukaan paino ei ole edelleenkään muuttunut mihinkään. Se näyttää vieläkin sitä samaa 81,9kg. (Testasin niinkin, että koppasin ison kasan vaatteita syliin, ja kyllä vaaka sitten näytti reilusti enemmän, joten ei se nyt ihan totaalisesti ole ainakaan tuohon lukemaan jumittunut. =))
 1021448.jpg

En ymmärrä! Viime viikolla en ainakaan ole herkutellut tai napostellut mitään ylimääräistä, koulupäivinä olen syönyt koulussa kunnon lämpimän ruuan ja iltaisin lähinnä hedelmiä ja voileipää ja sellaista. Ajattelin nyt tällä viikolla yrittää sitä ruokapäiväkirjan pitämistä, katsotaan onko siitä mitään apua. No, en mä vielä ainakaan luovuta, eihän mulla tässä mihinkään kiire ole. =)

Tänä aamuna olen syönyt 150g jogurttia ja 50g mysliä, juonut vettä. Lisäksi olen astellut stepperillä 1250 askelparia Tuhkimotarinaa katsoessani...

Välipalaksi / lounaaksi söin ison banaanin.

Pääruuaksi söin äsken (kuuden aikoihin) meksikonpataa, hillosipuleita ja reilusti salaattia (jäävuorta, kurkkua, tomaattia, paprikaa ja vähän kevyttä kartanon salaattikastiketta). Jälkkäriksi pari satsumaa.

"Iltapalaksi" söin vielä pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä pienen kipollisen. Niin, ja yhdellä välillä herkuttelin kahdella suklaapalalla, kun teki niin mieli... =) Siinäpä tämän päivän syömiset. Vettä olen juonut reilut pari litraa, ja lasillisen mehua sen lisäksi. Tänään jäi kahvitkin keittämättä... Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna kouluun...