Käytiin tänään tätini kanssa näyttämässä sitä kolhimaani autoa vahinkotarkastuksessa ja sen jälkeen huoltofirmassa... 10.10. vien auton sitten huoltoon, siihen asti ainakin se on vielä minulla. Niin, saatiin sieltä sitten kustannusarviokin, ja kyllä tulee pieni kolhu kalliiksi! Se osa, uusi lokasuoja, ei kovin paljon maksa (86e), mutta asennus- ym. työ on reilut 200e, ja maalaus ja ruostesuojaus reilut 300e. Yhteensä vähän yli 600e! Tätä kolhua mä en varmasti unohda ikinä!
955649.jpg
Lisätty 4.10.-07 Tässäpä tämä reilun 600 euron kolhu...

Maksuista ei ollut vielä mitään puhetta, mutta pitää kysellä miten minä noita korvaan...? Ainakin 400e siitä jää vielä vakuutuskorvauksen jälkeenkin maksettavaksi. Kerrallahan mä en tuollaista pysty maksamaan, mutta eiköhän me johonkin sopimukseen tädin kanssa päästä... En minä yksin hänenkään maksettavaksi voi tuota jättää!